از وب عتیق


.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

 بگذار بگويند مغرور است

بگذار بدترين باشم در ميان آنها

بگذار سهم آنان از حضور من اخم هايم باشد و سكوتي سنگين

من مهرباني هايم را تباه نميكنم

همه روزي مي فهمند كليد صندوق در بسته وجودم

با دستان تو باز مي شود






نظرات شما عزیزان:

عرفان هفت
ساعت12:24---15 آذر 1392
سلام سحر خانوم با تشکر از شما.

ادرستون رو تو وب قبلیم تغییر دادم و در وب جدیدم هم لینکتون کردم

موفق باشید
پاسخ: مرسی


hasti
ساعت18:10---19 آبان 1392
زندگی یعنی همین که تو باشی
و من دیوانه وار دوستت بدارم


rezvan
ساعت22:53---15 آبان 1392
سلام ابجی سحر اول اینکه مطلبت خیلی قشنگ بود بعدشم چرادیگه به وبلاگ من نمیای؟

فاطمه
ساعت15:22---15 آبان 1392
دستت درد نکنه واسه پفکه .





ولی دل درد گرفتم بـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــد ...











بگو حالا ناهار چی داشتیم ............







عـــــــــــــــــــــــــدس پـــــــــــــــــــــــــــلـ ــــــو .....






پاسخ: هههههه حقته وقتی میگه ازینا بدم میاد بایدم دلت درد بگیره صد در صد به پفکه ربطی نداشته


Fatemeh
ساعت14:52---14 آبان 1392
عکس این پستت خیلی قشنگه .





ازش خوشم میاد ...





راستی التمـــــــــــــــــــــاس دعـــــــــــــــــــــــا ...



نه از اون دعاهایی که خودت دوس داری ؛





از اون دعاهایی که من دوس دارم ....
پاسخ: من خودم بلدم دعا کنم تو بگو آمین


hasti
ساعت18:13---11 آبان 1392
سلام سلام سلام ..
اومدم بگم من نظر می خوام ...نه من حضور تو رو می خوام .. نه اصلاََ می خوام بیای ... وبلاگم می گم .. یادت نرفته که ..آدرسشو می گم .. وای نگو که آدرسشم نداری ..
پس بدو بیا .. نظرتو می خوام .. در مورد همه چی .. هرچی که تو دیزنی لندمون هست .. آره .. اونجا مال ماست مال منو تو ..
پس بیا نظرتو بگو ..
نظرت واسم مهمه .. نیای ناراحت میشم ها .. بچه ها منتظرند .. منتظر تو منتظر دوستشون .. حالا که خوندی تموم شد web کلیک کن آره سمت چپ .. کلیک کن دیگه .. زود بیا ..


fatemeh
ساعت18:26---10 آبان 1392
هی رفیق .....

بی خیال .....!!!!!

اونایی که با ما راه نیومدن ،


با دیگران دویدن ...



fatemeh
ساعت18:36---9 آبان 1392
اوووووووووووووووف کجایی تو بابا . معلوم نی

کجا غیب میشی . ای کچل شی با این چت کردنت ...



fatemeh
ساعت17:48---9 آبان 1392
میخوام برم پاتوق بچه های باحال .








نیس خودمم از اون باحالاشم ...









پاسخ:
اومدم با اسم sahar.214

پاسخ: اسمت؟؟؟؟


fatemeh
ساعت17:32---9 آبان 1392
امیر علی کیه ...


با این که عاشق این اسمم اما


خزش کردن .






آریا - آویسا


تمام ....


البته من که به اونجاها نمیرسم چه


برسه ازدواجو عروسی ...


هههههههههههههه

میگم دورهمی بخندیم .


fatemeh
ساعت17:30---9 آبان 1392
ههههههههههههههه



آخیییییییییییییییی دلم برات کباب شد .






حالا من پامو کرده بودم تو یه کفش


عروسی نمیام .

آخه باعموم دعوا کرده بودم ..

بعد آخرشب تو تالار اومده به من میگه


منو بوس نکردی ....


آدم چقدر پرو میتونه باشه آخه ....




fatemeh
ساعت17:16---9 آبان 1392
خدایــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــا .





این دخترو شفا بده .





وگرنه رو دست مامان باباش می مونه ها.





میخوای برات 7 و بیارم ؟؟؟



هم 32 بیت داره هم 64 من جفتشو دارم .





نصبشم خیلی راحته منم خودم



نصب کردم .



ولی امان از روزی که عوض کنی ....





3 ساعت تمام با شوهر عمه ام



داشتیم تنظیمات اینترنتمو



درست میکردیم ...





دهنم سرویس شد در حد بوندسلیگا .






پاسخ: دوس داشتی بریز دلت عروسی میخواد؟؟؟؟؟ باورت میشه سه ساله عروسی نرفتم اصن لباس مباس پر امسال ولی خدارو شکر دختر خالم عقد کرد عاغا منو میدیدی عین این قهدی زده ها کلی شوق داشتم بعد رفتیم متوجه شدم اینا خیلی مذهبین مولودی گرفته بودن هیچی دیگه وضمون شده بود مپل عید غدیر امسال مدرسه اومده بودن هی دست میزدیم اون میخوند خدا صبر بده یه وضعی بود


fatemeh
ساعت17:00---9 آبان 1392
هههههههههههههههههه





هههههههههههههههههههههههههههه













هههههههههههههههههههههههه





ترکیدم ینی xp نصب کردی .....













من 7 بودم . عوض کردم دوباره 7 ریختم .







خودم یه تنه .





البته 7 آسون تر از 8 . برا همین 8 نریختم .






پاسخ: زهـــــــر مار به خودت بخند ینی واقعا بلد نیستی با 8 کار کنی؟؟؟؟واقعا که !!!!!!نچ نچ نچ به xpمن نخند خیلی ویندوزه خوبیه هی هنگ میکنه واقعا 7 ام داریم عایا؟؟؟؟؟ چه جالب (من)نمیدونستم


fatemeh
ساعت16:54---9 آبان 1392
بله اکسپلورردارم کلی هم باحاش حال میکنم .



بعد موزیلا بعد اپرا بعد ....





ویندوزت چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: اول ویندوز 8 بود بعد دیدم نمیتونم باهاش کار کنم به درد لیسانسیه ها میخوره xp نصب کردم چقدم مسخرس نصب کردن


fatemeh
ساعت16:53---9 آبان 1392
خب تمامی حرفا برعلیهت تو دادگاه



استفاده میشه حواستو جمع کن



چی میگی خواهر.



هک بشم متهم ردیف اول خودتی ها .



ها ها ها /



فک کردی . 2 سوته میسپرم وبتو فنا کنن .



حال کن آنلاین بودنمو .



البته دارم تحقیق در میارم .



صاف شدم ینی .




پاسخ: انصافا یادم رفته وگرنه هکت میکردم


fatemeh
ساعت15:19---9 آبان 1392
سحر جـــــــــــــــــــــان !!!!!!!








بلد بودم از مکتوب برما ...








بابت آهنگ مرسی . قشنگه .





آهنگ وبمم ، برا خودم از موزیلا پخش





نمیکنه . با اکسپلورر میرم پخش میکنه .





هههههههههههههههه
پاسخ:
عجب دنیایی شده هنوز اکسپرورر داری؟؟؟؟؟؟؟هههههههه
مونوم دارم
در ضمن اون روز نیلو پشتم بود برگشتم جوابشو بدم به خاطر تو بود اما نه در این شدت که بعدش خندیدی!!!!!!

پاسخ: گفتم شاید ندونی آخه وقتی میگم از مکتوب برید همه شاخ درمیارن باکلاسن دیه


fatemeh
ساعت14:29---9 آبان 1392
http://ruzaye-barooni.blogfa.com





این آدرس ثابتم دیه عوض نمیکنم .





اوووووووووووف نزدیک بود وبم فنا بشه .





میدونی چقد براش زحمت کشیدم ...
پاسخ: خودم هکت میکنم هاهاهاهاهاها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





8 / 8 / 1392 18:48 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§